mandag 16. mars 2009

Halv veis i Mars alt!

Ja, så er vi godt ut i Mars, og endelig virker det som snøen skal begynne å slippe litt.

Full fokus denne uken på å få unnagjort ganske mye. Karl-Martin monterte inn noen av boksene i kryssa på buret tidligere i dag. Får gjort ferdig mesteparten på buret i morgen håper jeg.
Jeg satt å skaffet meg litt inspirasjon på nettet tidligere i dag og fant et par fete bilder av sjefs bilen. Målet er at den skal bli mye lik denne (på sikt) :)

Har hentet lakk til bilen forrige uke, det blir helt ny farge - hvilken er en hemmlighet foreløpig.
Har også fått meldt meg på lisenskurs på Rudskogen i April, i målet er jo selvsagt å ha bilen kjørbar til da, så jeg kunne fått brukt den selv om det ikke er noen nødvendighet for å få fullført kurset.
Blir nok en del bilder utover i uken nå...
MVH
Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar