søndag 24. mai 2009

Sprint helg

Vel under en uke til Gatebil og jeg ligger ikke veldig bra ann for å si det sånn.
Men vi brettet opp armene (Andreas, Karl-Marting og jeg) og kjørt på til ca. 23 på Fredag og jeg gav meg 01:45 mens Andreas gav seg 03:40 på Lørdag's natta. Idag Søndag har jeg og Karl-Martin pusset resten av delene og han lakkerer mens jeg skriver dette.
Har fått opp troen litt igjen på at vi kanskje kan rekke det. Noen nye bilder av fremgangen, også skal få lagt ut bilder i kveld og morgen av lakkeringen.

Her er noen bilder fra helgens jobbing:

Bilen pusset, tapet opp og klar for lakk.



Bilen akkurat trillet inn i lakkboksen vår.


Provisorisk lakkstativ for dørene mine. Blir byttet ut med Carbon etterhvert.


Front og bakfanger nypusset, mens Karl-Martin gjør yoga i bakgrunn.


Motoren i bilen og akkurat montert Turbo'en. Andreas er raskere enn lynet når han skrur som dere ser.



Ny custom 2-liters Olje-Catch tank, påbudt i GT-racingen, samt beholderne til pedalboksen min.

Andreas har laget helt nytt lednings nett, sparer faktisk utrolig mange kilo, samt gir oss mye bedre plass og enklere oversikt.



HKS F-Con V-Pro styreenhet, HKS Twin Power tenings forsterker boks og Sard bredbånds lambda-måler, alt er det beste av det beste.


Karl-Martin la på en liten ekstra breddekant på skjermene foran så jeg får plass til racing-slicks'ene. Subaru har som kjent ikke veldig god plass under hjulbuene.


Vel det var en del bilder. Nye bilder fra lakkboksen kommer i kveld/morgen.
Så håper jeg at vi rekker Gatebil og får se mange av dere andre bilintresserte der til helgen.
MVH
Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar