fredag 16. januar 2009

Diverse små ting!!

Ja ikke skjedd så mye i det siste, Karl-Martin har hatt full opp på jobb så ikke bli noe mer sveising, men neste uke har han fri og da blir det full fokus på å gjøre ferdig bur samt annet sveising.

Siden det ligger ann til at jeg skal prøve å være med i noen løp i GT-serien til sommeren så ser det du som jeg må ha ny større bensin tank. Løpene går fort i bort mot 30-40min og da går det MYE bensin. Den første tanken jeg kjøpte var på ca. 30liter så den blir nok for liten da. Den er til salgs med fester og nippler hvis noen er intressert - 1900,- kr skal jeg ha for den. Ta kontakt med meg hvis du er intressert.

Har bestilt meg ny på 60 liter som burde holde, kommer i løpet av 1-2 uker.

Ellers har mine 2 Bosch Motorsport 044 bensinpumper kommet.

Jeg har også byttet motorfestene under på motoren til stivere type, samt venter på nytt øvre motorfeste i aluminium og poly foringer fra Japan (er på vei). Venter også på noen små foringer og stag til bl.a. bakdiff og girkasse oppheng.

Ser ut til at jeg er i ferd med å bestemme meg for girkasse innmat også. Blir mye kortere og bedre utveksling enn den som jeg har hatt i dag med PPG drevene.

Vel, mer vil skje i løpet av neste uka så da blir det oppdatert med mye bilder.

MVH

Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar