torsdag 8. januar 2009

Stille og rolig

Vel nå er det midt uke og det er stille og rolig med bilbygging. Har vært mye i verkstedet i hele romjulen så har ikke vært så mye i sammen med kone og unger som jeg burde kanskje.

Jeg har derfor tatt det litt rolig denne uken, og drar på hytta på fjellet nå i helgen for litt "kvalitets" tid ;).

Men Karl-Martin kommer trofast og jeg håper han får gjort en god del på buret så jeg kommer meg videre med bilen. Skal få lakkert i ny farge også regner jeg med når vi er ferdig med punktsveising og bur. Blir artig.

Skal også ha på noen ekstra frontleppe / canards for å gi mer marktrykk, men er ikke noe spesifikt lagd til denne fronten, så har må jeg få lagd til noe selv.

Men det jeg er ute etter er noe tilsvarende dette:


Skal ha på også noen canards over leppen så får maks marktrykk på fremhjulene, da jeg har litt problem med understyring.

Kjører på, og kommer med oppdatering etter helgen igjen.
Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar