onsdag 25. februar 2009

Lenge siden sist :)

Hei da var jeg endelig tilbake igjen.

En stund siden jeg skrev sist, stått litt stille, men det rusler videre igjen nå.

Taket er ferdig, trenger bare å få hentet det, samt ha på klarlakk så er det klart.

Buret er ca. 80% ferdig, vi har ventet på noen spesiell "hull" verktøy jeg har kjøpt fra USA for å få punshet hull i stål plater og hjørner som skal monteres inn. Karl-Martin er tilbake i dag og jobber mer med buret for å bli ferdig.

Håper å være ferdig med buret i løpet av neste uke så jeg kan få lakkert den i begynnelsen av Mars.

Så er det montering av motor, dra ny lednings harve, montere bensin tank og pumper, samt pedalbox og nye bremserør. Da skal bilen være klar for første prøvene.

Har meldt meg på kjøring i midten av April i allefall så må få den klar til da i det minste, selv om jeg håper egentlig på å stå ferdig inne utgangen av Mars.

Pruter på noen carbon dører også for øyeblikket så får se om jeg kan få på plass de også.

Kassen er hos produsent nå og vil ta ca. 3 uker før den er klar. Tiden flyr mye fortere enn mann først forventer :)

Skal komme med oppdatering litt oftere fremover.

MVH


Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar