tirsdag 14. april 2009

Fremgang

Ja da var bilen levert til Råde Lakkering for sandblåsing innvendig, samt grunning og lakkering av motorrom, coupe og bagasjerom.

Jeg måtte "prøvekjøre" bilen litt i garasjen før vi trillet den på hengeren og kjørte den til lakkeren. Som dere ser så har jeg "ingenting" igjen å gjøre på bilen ;)


Vel sesongen nærmer seg hurtig og jeg har bestilt meg full utstyr fra Alpinestars, kjøredress, hansker, sko og undertøy. Fikk med en Sparco vanntank til å ha bak på setet også på kjøpet.

Fikk alt sammen for prisen av bare dressen koster så kan ikke klage på det.


Og Kaps Girkassen min er klar og jeg har sendt en lastebil for å få plukket den opp, så jeg håper å ha den her til helgen. Ser for meg sen fredag og hele lørdagen i verkstedet ja...
Vel jeg skal som alltid informere ettersom det går fremover.
Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar