mandag 13. april 2009

Nyheter

Vel da ser det ut som jeg får levert inn bilen på Råde Lakkering i morgen for sandblåsing rimelig kjapt så håper ikke vi mister for mange dager på dette.

Gleder meg også til helgen siden jeg på Søndag skal ta Bilsport Forbundets Hastighets prøve, både Teoretisk og Praktisk del på Rudskogen. Få på plass det så er det kun å ha årskontroll på bilen etter montering så vil jeg være klar for sesongen.

Første Gatebil treffet henger litt i en tynn tråd om dagen merker jeg, men skal nok legge igjen noen sene netter for å prøve å bli klar i det minste.

Har også bestemt meg for hvilke dekk jeg skal prøve meg på denne sesongen og det ble Advan A005 full slicks :) Tipper det vil sitte skikkelig i svingene med disse ja...



Håper jeg kan legge ut gode nyheter igjen innen rimelig kort tid igjen med at vi har fått lakkert alt jeg trenger.

Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar