søndag 12. april 2009

Påsken

Ja som alltid så går ikke ting som planlagt.

Vi hadde fått lagt alt til rette for lakkering av interiør i det minste og mulig delvis utvendig også i påsken. Mens jeg var på fjellet så skulle Karl-Martin få lakkert. Han og jeg holdt på hele helgen og pusset innvendig for å få det bra. Men så sliter vi med rørene i buret siden de er oljet, samt en del plater vi har sveiset inn. Grunningen begynner rett og slett å koke visse steder.

Så da må jeg få den sandblåst innvendig fort som f... for å ikke falt for langt bak planene.

Vel håper å få til noe i begynnelsen av nesten uke, for om 1,5 uke drar jeg på 3 ukers ferie så da blir den stående rimelig rolig regner jeg med, og da har jeg bare 1,5 uke etter jeg kommer hjem til første Gatebil treffet på Rudskogen hvor jeg absolutt ville vært med siden jeg skal kjøre i Time Attack serien.

Vel vi får se hva vi får til ;)

Lars

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar