onsdag 1. april 2009

Girkassen

Ja etter mitt lille "uhell" med girkassen i høst så måtte jeg bytte, og ville da også ha en med kortere utveksling for å fungere bedre på de relativt korte banene i Norge hvor mesteparten av kjøringen blir gjort.

Etter å ha tittet mye rundt så falt valget på Kaps dog rettskåret drevsats. Men problemet var de ikke hadde ferdig sett til min girkasse så jeg måtte sende ned hele girkasse til dem for å få custom bygd sett, som selvsagt har tatt litt tid. Ca. 5 uker fra jeg bestillte har det gått, men det er greit og de har holdt meg oppdatert hele veien. Fikk et par bilder av dem i dag hvor de jobber med å sette sammen kassen og den vil være klar rett over helgen, for levering neste uke.

Dette blir veldig bra, og ser frem imot å få den hjem og montert i bilen for testing.

Ting går virkelig fremover med bilen nå, og i dag blir vi 100% ferdig med innfestingen av pedalboksen, så nå er det bare litt små pussing igjen og små plukk før den går i lakkboksen.

Og da er det inn med motor og girkasse og få det hele sammen. Hadde håpet jeg fikk fyret den før jeg drar til USA 23. April men vi får se.

Oppdatering kommer.

Lars








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar